Back in buisness

Hej igen... jag har inte haft tid att blogga på några månader men nu skall jag försöka bli bättre på den biten.
Jag har vart drogfri i snart 4 månader och der är verkligen ett jävla mirakel, jag har haft subexon i 3 månader och det har förändrat mitt liv, nu har jag en chans tack vare det att komma tillbaka till livet igen. Jag kom hem från sjukhuset i fredags efter en månads inkvartering där. Jo det började med att jag började må sämre o sämre och på måndagen så mådde jag så jävla illa och det är på grund av mina känslor.... jag har svårt att acceptera att jag är där jag är idag, det är skit svårt. men nu har jag tagit mig igenom det utan att använda nånting och det är jag jätta stolt för(över mig själv).

Nu ska jag skicka in ansökan till skolan nästa uke och förhoppningsvis så kommer jag in på det jag vill och kan börja med det i aug. min familj har åkt till fjällen idag och blir borta en uke så det kommer bli lite ensamt men jag har mycke saker som jag måste göra, så det kommer nog att gå bra....

Jag försöker hitta något jobb nånstans i sverige, det spelar ingen roll var, och jag har fått lite napp så det är bara att hålla tummarna att det går vägen.... Jo men ha det så bra så länge alla min noll läsare somm läste min blogg igår hah... så blir det när man inte har skrivit någonting på några månader.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0