2 dagar kvar....

PÅ måndag skall jag äntligen läggas in för insättning av subexone, fan va jag har kämpat och längtat till denna dag... Nu kan jag äntligen släppa taget och sluta kämpa mot de ständiga suget som finns dagligen. Jag var på ett AA möte idag och det va verkligen ett passande tema idag, Ångest, jag har verkligen fått känna på hur det är att ha ångest, jag drabbas av detta väldigt ofta nuförtiden. Så det var viktigt för mej att få höra att många av dom som satt på detta morgon möte idag oxå hade upplevt detta i början på deras nyckterhet. Det känns bra denna gången trots att jag mår skit i stort sett varje dag för jag har bestämt mej nu att jag vill göra en förändring i mitt liv. Tidigare så va jag med på mötena i huvudet men inte i hjärtat och det är nog det som är den största skillnaden idag... Sen så har jag inte bara mej själv att tänka på idag, jag även en helt underbar son som vill ha en trygg pappa som kan vara en förebild för honom när han växer upp. Haha när man pratar om trollen... nu komm...-er han.., kj m jb j hjn krypandes.._ * han gillar att trycka på tangenterna. haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0