Utkast: Nu är ...

Nu är klockan snart 24.00 och jag är fortfarande hos min vän, vi har hyrt en film som vi ska lägga oss och kolla på nu..
En kvinna från min efterbehandling ringde mej idag och undra och var orolig för mej eftersom jag inte har varit där på ett antal gånger, jag förklara min situation för henne och att jag skulle träffa försäkringskassan på onsdag samt att socialen inte hjälpte mej med så mycket som en krona för behandlingshemmet. Efter vad jag berättade för henne och min bakgrund så tyckte hon att det va stor skam att dom inte hjälpa mej. Hon ska träffa min handläggare på försäkringskassan för att komma fram till mitt behov och hon tyckte att jag skall ställa in mej på halvägshus, det är en slags utslussning

Kommentarer
Postat av: Smultron

Hamnade hit av slump. Läste lite om dig och dina drogproblem. Skönt att du är på väg mot ljuset! Fortsätt med din styrka, håller tummarna!

2008-09-03 @ 10:27:42
URL: http://finntrollochsmultron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0