Utkast: Hej igen!! ...

Hej igen!!

Jag kom hem från konventet på fårö halv fyra imorse så jag är rätt seg nu, Men jag har pratat med min ansvariga efterbehandlare och jag skall träffa soc snart för att be om mer hjälp!!! jag klarar inte av det själv och dom 29 dagarna som jag gjorde va inte tillräckliga, så hon gav förslaget att jag skall göra en ny premiertid på 29 dagar och sedan vidare till halvägshus antingen 3 månader eller 6 månader. Men hon på soc e så ursäkta ordet dum i huvudet, jag fick ju ekonomiskt avslag på min behandling som jag va på, för att det stod i min journal från psyk att jag hade tydliga kluster-B drag, när jag fråga överläkaren om detta så sa han att antingen är det himmel eller helvete för mej, men när man ligger där inne på avgiftning och det värker i hela kroppen och man mår så jävla dåligt och inte får insatt subitex så visst då har jag reagerat kraftfullt vid något tillfälle....

Men när jag förra året låg inne ca 10 gg på avgiftning så sa jag till min sambo och mina föräldrar att jag va deprimerad för att hålla uppe fasaden, och vilken missbrukare har inte gjort det liksom...? Så hon tyckte inte att ett tolvstegshem va ett alternativ för mej för jag behövde hjälp för mina psykiska besvär, jag påpeka givetvis för henne att det va något jag bara sa.. och jag menar hon jobbar på missbruksenheten och träffar på missbrukare varje dag.. Va faan e hon korkad eller..? Nä hon verkar helt grön faktiskt. Men vi får hoppas på det bästa och att det sker snarast för jag behöver verkligen HJÄLP!! och jag vill inte förlora min familj och göra mer skada än vad jag redan har ställt till med....

Men framför allt så VILL jag göra det för min egen skull, jag vill inte ta dessa droger längre...... Och jag tar mina återfall nu efter jag kom hem från behandlingen för att smärtan är för tung att bära och jag mår så jävla dåligt..... jag kan helt enkelt inte låta bli, och det är inte det att jag får kickar utan jag kommer bara upp till ytan så jag kan andas och sen mår jag så jävla dåligt..

Tycker ni att jag gör rätt och är det nån som har erfarenhet och har vart i samma sits som jag är i nu så skriv gärna en kommentar och berätta,.Eller skriv och pucha och stötta mej för jag behöver verkligen all hjälp jag kan få...

Nu ska jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0