Utkast: God Morgon! ...

God Morgon!

Jag har sovit hos en vän i 2 dagar och det har vart jätte bra, han e helt underbar och han bryr sig inte om vad jag har gjort utan han stöttar mej och det känns skönt!! och han är väl den ände vän som jag har kvar(riktig vän). Vi skall åka till ikea nu och handla lite saker, han håller nämligen på att bygga en sjöbod på sitt sommarställe.

Igår fick jag höra så mycket skit som en viss person som (Va) min vän och som jag har anförtrott så mycket till... Faan vad ledsen och besviken jag är och jag sa upp bekanskapen med honom på stående fot, Det är så lätt att sparka på en människa som redan ligger ned.

Något roligt nu... Igår hade jag ett missat samtal från en högt uppsat person inom sitt yrke inom bygg, jag gjorde en del affärer med honom när jag drev eget, saken e den att jag erbjöd mina tjänster till honom för ett par månader sen och man kan ju bara hoppas att det är det saken gäller, det är verkligen ett kannon jobb med mycket resor och europa som arbets plats..

Nu skall vi åka till Göteborg och handla på ikea, Tur att inte tjejen är med:)

kommentera gärna mina inl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0