Fråga??

Jag har en sak som jag grubblar dagligen på..

Jag och min tjej har ju flyttat isär men vi träffas och är fortfarande tillsammans.. Hon är ju medberoende och sen hon började träffa en psykolog för samtal så har vi kunnat närma oss varandra som vi inte har gjort på väldigt länge.. Hon är väldigt kontrolerande mot mej som jag givetvis förstår, nu är det ju så att jag älskar henne över allt annat och jag vill verkligen leva med henne, och jag vill inte att det ska bli som det har varit förut där jag lovar saker till höger och vänster och som jag aldrig inbifriar. Utan jag vill inte att vi ska stressa med att flytta ihop igen för då är jag rädd att det blir som tidigare. Gör jag fel om jag säger detta till henne, att vi avaktar ett tag så att vi båda känner harmoni...??? tacksam för kommentarer... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0