Dikt

Utanpå tror ni att jag e så glad men egentligen kämpar jag att klara av en enkel dag. Ni ser hur jag skrattar ni ser hur jag ler men inuti min kropp orkar jag inte mer. jag vill dölja med smärta som ni tror e perfekt för mej, men hur ska jag kunna spela` vet jag ens det själv?? spelet är svårt och det finns inga regler, människor gör som dom vill utan att nån ser det.

Hålet i hjärtat kryper längre upp sen stannar det i halsen och åker ut genom mun. Jag äter..... men jag svälter ändå... Får ingen näring energi eller så. jag går in på mitt rum och klättrar upp i sängen, ja vill bara vara ensam men då kommer ångesten. jag lever kontrolerat får aldrig vara ensam, att ha det tyst och vara själv, det är min längtan...

Pojkar och flickor det finns många som mår dåligt, en del har fulla hjärtan men mitt e ihållit. Om man känner som man gör kan man ingenting klara, jag vill att ni ska tro att jag e en kille med framtid men sanningen är att det bränner för alltid. ingen vet det innersta inte ens dom närmsta.

Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Men gud va du är snäll, tack. Åh va roligt att höra.

Oj då, hoppas du blir bättre! Tror det är ganska bra att ha en blogg å det är som en dagbok!

2008-09-01 @ 19:16:05
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/
Postat av: liene

Men vilken bra kommenatr du skrev. Jag är verkligen glad att jag kan hjälpa någon med bara genom min blogg. Det är väl också en av anledningarna jag bloggar, jag vill ge folm hopp och så kul att det syns igenom.



Jag ösnkar dig all lycka i fortsättningen. Att må som du gör leder ingenstans, man blir bara sämre.

jag känner igen mig lite, men det är för att många har nåt som ingen annan ser inuti. Du behöver inte känna dig ensam med det. Även om det är allvarligare för dig än många andra.

2008-09-01 @ 20:18:20
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0