Utkast: Måste skriva ...

Måste skriva lite till innan jag lägger mej......

Jag har kännt mej glad och positiv nu i 2 dagar trots allt och förutom den biten med socialen, men det är ju knappast mitt fel att det sitter en massa obegåvade människor på dessa positioner, som tyvärr får oanade konsikvenser för jätte många människor som har samma sjukdom som jag.....

Det som gör mej upprymd idag är att jag har gjort nytta för min flickvän och framförallt för min älskade son, så som jag vill ska bli en självklarhet i framtiden, men för att komma fram till det målet så måste jag få hjälp och det innebär inte att jag endast slutar att använda droger utan att jag jobbar med mina defekter som jag har fått på köpet pga mitt beroende.
Det är ett livslångt och krävande arbete som ligger framför mej, och det är jag medveten om. Det är en mening som har fastnat i mitt huvud och det är, JAG LEVDE FÖR ATT ANVÄNDA OCH ANVÄNDE FÖR ATT LEVA, och det är verkligen så det är, det är så fruktansvärt att vara en beroende och så energi tömmande och skammset så jag finner inga ord för det......

Jag är så fast besluten om att jag skall lyckas bli av med mitt beroende och bli en hel människa igen, så att jag kan bli den fadersgestalten som jag vill vara..... SÅ SNÄLLA ANNA PÅ SOCIALEN, TA DITT FÖRNUFT TILL FÅNGA OCH SÄTT IN DEN HJÄLP SOM JAG SÅ GÄRNA VILLA HA.... TÄNK PÅ ATT MIN SON VILL HA SIN PAPPA TILLBAKANu börjar jag gråta...... vi hörs imorgon carl. kram på er alla där ute och kämpa på med erat. INGENTIN     
 

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: hej, tack kul att du tyckte det :)

2008-10-24 @ 08:49:16
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: wallentinaa

tack för tipset! :) De var smart sagt faktiskt, och jag har tänkt på de många gånger. De e bättre o satsa hårt nu, men endå leva liksom! :)



sov så gott! :D

2008-10-24 @ 21:30:48
URL: http://fws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0