Utkast: Jag måste ...

Jag måste skriva lite om min tacksamhet innan jag lägger mej. Det är lätt att man glömmer av den och jag har svårt för att visa min tacksamhet för tex min tjej som fortfarande finns vid min sida fast i en anorlunda tappning för tillfället.

Jag är oerhört tacksam för programmet (NA) att människor innan har lagt ner så mycket tid av sina liv för att utforma na som det är idag, Alla vi människor, om vi är beroende eller ej är väldigt dåliga på att visa vår tacksamhet. Jag vet själv om nån kommer fram till mej och säger några väl valda meningar som värmer, så gör det att min dag utformar sig på ett mycket positivare sätt än utan dom där orden. Så beröm eller berätta för din flickvän, pojkvän, arbetskamrat eller vad det nu må vara vilken bra människa han eller hon är så gör du denna person mycket starkare och du får ett mycket trevligare bemötande av denna person........

Dagens text handlade om att vi är ansvariga för vårat tillfrisknande, och där känner jag igen mej väldigt väl, jag har länge gått nu och ältat allt som jag har gjort och vilken dålig människa jag har varit, men va har et för mening?? det är ju så att det förgångna kan jag inte göra nånting åt men därimot mitt tillfrisknande.......

Så tänk på det att ett litet beröm eller ett par värmande ord gör sån skillnad


Kommentarer
Postat av: MIRRE

Kul att du gillar bloggen :)

2008-10-25 @ 01:47:57
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0