Utkast: Har precis ...

Har precis kommit hem från sjukhuset.. Jag krocka tidigare idag och slog i huvudet, så jag har fått en lättare hjärnskakning. Läkaren ville att jag skulle ligga kvar över natten för observation, men efter lite övertalning så fick jag åka hem och det är skönt..... och tur att jag inte skadade mej allvarligare....

Typiskt mej att råka ut för sådana här insidenter, jag har alltid haft sån otur...
Så nu blir det att ligga och ta det lugnt imorgon, jag har fortfarande ont i nacken och huvudet.......
Ska nog be min tjej komma till mej imorgon, jag fick ju inte träffat dom idag tack vare olyckan!!

Imorgon skall jag sätta mej och börja jobba med första steget i stegformuläret... Det kommer bli tufft att börja titta på sitt liv i backspegeln men väldigt nyttigt i mitt tillfrisknande..

Tänk på er tacksamhet!!!

Idag är jag tacksam för att jag klarade mej såpas bra som jag gjorde i olyckan....
Jag är tacksam för att jag har klarat vara drogfri idag.........
Samt att jag har möjlighet och modet att blogga om mitt li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0