Utkast: God Morgon! ...

God Morgon!

Idag skall jag träffa min pojk och min flickvän, förutsättningarna är inte dom bästa, jag har inte fått mycket sömn inatt.
Jag har legat och grubblat på vad som kan ha hänt min försvunne vän, alltså jag blir tokig och funderar på att ringa en psykolog, jag måste få hjälp även med detta..... det är fruktansvärt frustrerande att inte få några livstecken eller få reda på vad som har hänt... Tänk om det blir så att dom aldrig hittar honom, hur skall man kunna lägga det bakom säg, går det??

Men det skall bli roligt att träffa william, han har börjat krypa nu så det händer grejer hela tiden haha....
Det som jag kan känna det är att jag inte orkar ge av mej själv fullt ut och det är ju min sjukdom som gör detta, nu har jag varit drogfri i ca 40 dagar och jag har haft min bra period, jag hoppas inte detta är starten på min svacka, det är så att man går runt och är rädd för när den skall komma istället för att faktiskt njuta av att må bra...

Jag hoppas att jag tar och vågar stå i mot smärtan när den väl kommer och att jag tar upp telefonen och ringer min sponsor innan jag tar mina beslut, för jag gör val som inte är bra för mej när mitt aktiva tänkande kommer igång, Min sponsor sa faktiskt till mej på mötet igår att jag måste bli bättre på att ringa honom och det har han så rätt i. Han mena på att om jag har en telefon räkning på 1800 i månaden så kan jag gott och väl lägga en 50 lapp på telefonsamtal till honom.

Jag letar efter någon bra sida som säljer DG och prada, jag måste handla lite nya kläder så är det nån utav er som har tips på någon bra sida så kan ni väl skriva det till mej.. Jag älskar verkligen kläder och har alltid handlat mycket, men jag tror inte jag har handlat ett klädes plagg sen jag kom hem från behandlingen och det var i juni... Jag har tappat allt intresse, jag har alltid varit noga med hur jag ser ut och hur jag klär mej men det sista har det varit bedrövligt och jag känner att jag måste börja göra sådana saker som jag tyckte var roliga innan jag hamna i det här måendet...

Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

kul att du gillar vår blogg!

hoppas du får en bra dag med pojken!

2008-10-27 @ 12:36:24
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0