Uppe tidigt!!

Va jobbigt det va att gå upp när man ställt klockan och e tvungen att gå upp,  annars så kan jag knappt sova men idag  va jag verkligen trött och försökte förhandla med mej själv omatt ligga kvar i sängen och sova haha....

Nä men nu känns det ok när man har varit uppe en liten stund, vi håller på och bygger en sjöbod och nu är det inte mycket som e kvar att göra men det börjar ju bli kallt och det är frost på nätterna så vi hade tänkt att vi skulle försöka färdigställa den nu denna veckan,

Jag kollade på efterlyst igår kväll och va okänsligt det va av dom att visa homosexuell mördarens intervju, det kan ju inte va rätt att göra så tänk va många anhöriga dessa offer har och vad ont det måste ha gjort i dom att se honom sitta där och nästan le i tv.....

På lördag har min tjej bjudit mej och följa med och kolla på lena o orup och det skall bli riktigt roligt jag har varit på lena en gång tidigare och hon är rätt rolig alltså hon bjuder verkligen på sig själv, Jag ser fram imot att göra nått sådant här trevligt med min flickvän för det va riktigt länge sen vi gjorde något bara hon och jag, jag skall försöka få till att jag får bjuda henne på en natt på hotell så kan vi gå ut och äta en bit maten efter konseren men jag tror inte hon klarar vara borta från william en natt men jag hoppas!!

Nu får jag dra på mej arbetsstället och gå upp och bre några mackor och koka mej lite kaffe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0