Uch... Vilken sak jag var med om idag...

Jag fattar inte varför allt händer mej, det kan ju inte bara bero på otur alltså. Jag mötte en kille som jag känner sen tonåren på sjukhuset sist jag var där, vi var uppe i trollhättan på dan idag, det va en kompis till honom som körde och när vi kom tillbaks till stan skulle min väns vän träffa en annan kille snabbt bara för han skulle ha pengar av honom och när den här killen sätter sig bak i bilen och min vän kör ner mot stan så lutar han sig fram och trycker ner låset och och säger åt min vän att vända bilen och åka ut ur stan, nu börjar han bli hotfull och skriker att han skall vända bilen direkt och att han har saker i påsen som inte är så roliga, han hade kedjer och knivar, jag blir ju vetskrämd och tänker,, faan detta kommer spåra ut och jag har fan inget med detta att göra, så när min vän saktar ner för att vända bilen så passar jag på att fläcka upp dörren samtidigt som jag säger att jag kliver av här för jag har inget med det här att göra... jag går först men efter jag kom runt hörnet så springer jag allt jag kan... När jag kom neråt stan helt chokad så hör jag efter en stund att nån visslar bakom mej och sen ser jag att det är min kompis så kallade vän som kommer där borta mot mej, men jag forsätter att gå varpå han ropar åt mej att komma för att min vän vill det och att allt är lugnt, men jag ropar tillbaka att jag inte vill bli inblandad i nått, men jag ser att han forsätter att gå efter mej och bakom ett hus så springer jag allt jag kan därifrån, när jag kommer bort i säkerhet så spyr jag, det va riktigt obehagligt alltså, jag har ringt hem till min vän efter detta men han svarar inte och nu för en halvtimme sen så ringde jag igen och då svarade hans mor och han var inte hemma, jag vågade inte säga nånting.... jag har sån ångest över detta jag vet inte hur jag skall göra..?? om jag skall ringa hans mor och berätta vad som har hänt, jag får nog fan göra det men då blir jag inblandad i massa saker som jag förmodligen kommer få massa problem av sedan. 

Sen när jag kom hem så hitta min mor ett gamelt  rör som man har när man röker och hon trodde givetvis att jag hade gjort det idag..... Min flickvän har inte ringt idag och jag känner hur dåligt jag mår nu,, faaan jag vill bara ha lugn och ro runt mej och så händer sådana här saker, men det är klart att det inte är slumpen när man umgås i sådana här kretsar så händer sånnt här, men jag är inte van vid det och detta peppar mej ännu mer med att jag inte vill tillbaks till mitt gamla liv och att jag skall hålla mej drogfri....

Jag skriver mer i´kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0