Utkast: Nu ska ...

Nu ska jag ut till lekplatsen med pojken och gunga lite, det känns bättre idag, det va en ganska omtumlande dag igår med alla dessa telefonsamtal som inte ledde nån vart, men nu är det en ny dag och det skall bli roligt att träffa william.

Jag måste åka och shoppa lite nya kläder oxå för det va en evighet sen, men jag har inte bestämmt mej än om jag skall åka till selma imorgon?? det finns även ett mysigt spa ute på smägen som jag vart på innan och det är oxå helt ok! men det är alltid roligare och åka till något nytt ställe. Den som lever får se.....

I vilket fall som helst så är jag otroligt sugen på att åka iväg någonstans ett par dagar, jag har alltid haft en uppfinnesrikedom när det gället sådana upptåg innan så jag kommer nog på något roligt ställe att besöka. Man kan ju slå två flugor i en smäll och besöka nån när man ändå e ute... jag har en vän som flyttade till malmö i sommras... Kanske skall ringa honom.....

Kommentarer
Postat av: M

Vart har du tagit vägen... Oron börjar komma! Hör av dig!

Kram/M

2008-11-23 @ 15:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0