Utkast: Jag fick ...

Jag fick ett chock samtal på telefon i eftermiddags... dom hade hittat en kropp i älven i trollhättan och dom trodde det var min vän Daniel som varit försvunnen sen drygt 2 månader, men efter samtal till polisen så fick jag beskedet att det inte va Daniel. Jag bävar för den dagen då jag får det telefonsamtalet att dom har hittat honom.....

Vi är som brödrar och har varit tillsammans i vått och torrt sen vi fick mjölktänder..... Så detta tär något så fruktansvärt på mej......

Kommentarer
Postat av: Tinalill

Du grejja de ju !! (: Vill du publicera en bild och samtidigt skriva under, använd den lilla ikonen med ett träd på.. Tror ja de e, hahaha (: Ha en skit bra kväll !

2008-11-07 @ 22:13:20
URL: http://finest.se/imorrow
Postat av: Leewkas

Hej!



Har läst din blogg och tycker att det är verkligen trist det med Daniel! =( Kämpa på! Du kommer att klara det! Man kan om man vill!



MVH Leewkas

2008-11-08 @ 03:57:52
Postat av: Peacerich

Tjenare kungen! nu har jag vaknat. Phu, jobbig natt. Kunde inte somna föränn 03 typ... skitsnygg logga du fått, men min e snyggare hehehe... pzzz n out....



2008-11-08 @ 10:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0