Utkast: Idag har ...

Idag har jag varit med min familj och det börjar kännas att jag får mer hopp om att jag kommer att greja detta...
Vi har ett ställe på västkusten som vi är på under sommaren och det är ett riktigt paradis, det är så himla vackert där och en helt fantastisk utsikt från den väl tilltagna altanen......

Igår pratade jag med min vän från stockholm och jag får sådan energi och hon inbringar sånt hopp i mej, ja.. hon är helt fantastisk. Jag är så lycklig och tacksam att jag har fått möjlighet att lära känna denna underbara person, vi bor ju en bit från varandra men jag hoppas att jag kan få träffa henne snart!! Det sa verkligen klick direkt när vi träffades och det känndes som vi hade kännt varandra hur länge som helst..... I Love that girl, she is my BEST friend........

Idag har jag varit tuff nog att lägga ut bild på mej, det känndes helt rätt att ni får se att jag inte är helt nergången och att denna hemska sjukdom kan drabba ALLA....

Jag vill gärna att ni ställer frågor till mej, och det kan handla om precis vad som helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0