Utkast: Idag har ...

Idag har jag fått en ny outlock och den är jag grymt nöjd över...

Jag har ringt en massa samtal idag och tagit tag i min sjukskrivning, så nu äntligen efter 3 månader så kommer jag få min sjukersättning i slutet på månaden och det är för 3 månader så det blir en slant...

Imorgon så skall min handläggare skicka en remiss ang subitex programmet och att jag kommer bli inlagd för avgiftning, nu va det ju nån vecka sen jag tog men det är bra att få en avgiftning och få ur det ur kroppen,

Annars så känns livet rätt ok nu faktiskt, jag har bestämmt mej för att när jag har börjat med subitexen och jag känner mej stark så skall jag börja studera, jag har hittat en Business management som är på 3 år som jag hade tänkt att söka till, den finns i skåne men det kommer inte bli några problem. Jag hoppas att jag nu tar och fullföljer mina stu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0