Det ser allt mörkare ut..

Det ser allt mörkare ut när det gäller min vän Daniel. Nu har han varit försvunnen i 7 veckor och hoppet om att hitta han levande eller att han självmant har dragit sig undan ser allt sämre ut... Idag hade dom det som huvudnyhet i aftonbladet och jag mår så fruktansvärt dåligt utav att läsa vad som stod där, fast jag visste om innehållet tidigare....

Daniel var en sån person som inte visa några känslor utan allt var perfekt på utsidan, men han måste ha mått fruktansvärt dåligt sista året, vi har ju fått ta del av daniels telefon listor och det skrämmande är att han har sms till vägverkets register för att kolla upp bilar och dess ägare och det var ganska många som han hade kollat upp, så han måste ha kännt sig hotad, jag kan bli så frustrerad på mej själv att jag inte märkte något, jag såg ju att han var stressad, men jag tänkte inte mer på det, så här i efterhand så skulle jag frågat ut honom om vad det var som gjorde att han inte mådde bra. Men han pratade gärna inte om sina problem, inte ens för mej som va hans bästa vän, jo en del saker pratde vi givetvis om, men det här var nog nått större som han höll för sig själv......

Jag tänker på dig varje dag Daniel, du kommer alltid finnas i mitt hjärta hur än det här slutar......
Jag hoppas att du har dragit för att starta ett nytt liv men för var dag som går så tvivlar jag mer på det tyvärr....

Love You!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0