Åka på spa..

Nu när det är så ruskigt väder ute så är jag lite inne på att åka upp till selma lagerlöf till helgen och koppla av och få sköna behandlingar... jag har aldrig varit där förut men det verkar mysigt när jag va inne och kolla på deras hemsida....

jag har försökt att ringa min vän Martina idag, men hon har nog fullt upp med jobb... jag saknar henne så och skulle verkligen vilja att hon va här hos mej när jag känner mej nere, för hon är den mest underbara människa som finns och hon förstår mej, ja hon är nog den enda som förstår mej, Jag saknar henne så. Tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra!!!!

Kommentarer
Postat av: Jag!

Jag är här vännen! Hos dig hela tiden!

Saknar dig!

Kram

2008-11-12 @ 18:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0