Varit på avgiftning

Hej...!! jag har legat inne på avgiftning och har därför inte haft möjlighet till att skriva i bloggen.
Jag fick avslag på min ansökan om behandling, men det känns ok ändå, jag skall få gå in i subexon programmet och har även blivit erbjuden en plats på ett öppet boende i min hemkommun, men jag vet inte hur jag ställer mej till det boendet riktigt, jag har ju inte velat haft subetex innan men nu tycker jag att det är skönt att jag har fått komma in i programmet och den nya medicinen subexone skall tydligen vara bättre och änklare att trappa ut..

Jag har varit hemma ca en vecka och har inte riktigt blivit stabil än, jag mår fortfarande dåligt och kämpar varje dag mot suget, men jag är övertygad om att jag kommer att lyckas... och jag skall lämna drogtester i knappt En och En halv månad till och det går ganska snabbt...

Det är möte ikväll, skall dit och ladda upp batterierna och få ny energi att ta mej igeon denna jobbiga period fram tills jag skall läggas in för insättning av medicinen....

Kommentarer
Postat av: M

Kom igen nu! Kämpa på vännen! Jag hoppas vi hörs snart!

Tänker på dig och saknar dig!



KRam/M

2008-12-10 @ 11:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0