Nyårsfirande....

I år blir det  en minst sakt anorlunda nyårskväll, jag hade nämligen tänkt att fira med mina nycktra vänner i Na, vi skall slänga ihop en liten nyårs supé och ha ett möte i ua för att senare på kvällen åka till gbg och fira in det nya året med ett mini konvent....

Men det skall bli skönt när dessa helger är över, det känns att det är lite nära inpå ännu så man är trots allt lite nervös.
Men det kommer att gå bra, Jag har kännt mej rastlös idag och har varit inne och kollat på olika resor haha...
jag får lugna ner mej..... det är så typiskt mej att jag kan verkligen inte ha tråkigt utan måste hela tiden ha något på gång, det här e livet... jag får acceptera att livet är inte alltid roligt utan det är så här alla människor lever...

Ja nä.. nu skall ta på mej för att åka på ett AA möte, lite pirrigt för det är första gången som jag går på ett sådant möte... men det kommer allt att gå bra....... Vi hörs snart!!!

Ha det bra/Magnus 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0