Nu är julen äntligen över......

Nu är julen äntligen över..... I år blev det en lite anorlunda jul för min del, jag firade hemma hos mina föräldrar, istället för att vara hos mina svärföräldrar som jag har firat med tidigare år. Men min pojk och min flickvän kom och firade med oss fram till kl 17 och sen så åkte faktiskt jag på ett na möte och det va helt ok!!.

Ja som ni förstår så har jag inte mått så bra sista tiden, men nu börjar jag repa mig och jag har inte använt några sinnesförändrande medel, nu känns det bra och jag har inte haft en tanke på att ta något för att förbättra mitt mående,
Jag har medvetet dragit mig undan för att möjligen få mer respekt med mitt försök att bli helt drogfri, jag vill få 3-4 månader i tillfrisknadet innan jag tar upp kontakten med mina kära vänner så att dom tar mig på allvar när jag säger att jag har slutat.....

Jag tar en dag i taget och jag har satt upp mål och saker som jag ser fram imot, tex så ska jag åka till trysil i mars och jag skall till barcelona i juni... nu ska jag verkligen gottgöra alla mina nära o kära genom att bli mig själv igen och finnas där för min älskade son som för övrigt e helt underbar...

Om vi inte hörs innan, så får ni ha en riktigt trevligt Ny År!!!

Ta hand om er/Magnus


Kommentarer
Postat av: M

Hej!

Skönt att äntligen få ett livstecken ifrån dig! Har verkligen varit orolig!!

Jag skulle behöva dig nu!

Men....

Ta hand om dig, Tänker på dig varje dag!

Och du....jag har aldrig tvivlat!!!!

Kram/M

2008-12-29 @ 05:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0