2009....

För min del så kan nästa år bara bli bättre, men det beror givetvis på hur jag gör det....
Jag har bestämmt mej för att byta inriktning i mitt arbete, jag har inte kvar mina företag längre för att det helt enkelt inte är bra för mej med den stress som det innebär. Jag hade tänkt att börja studera, jag vet inte vad jag vill göra men börjar jag läsa lite kurser så kommer jag nog snart på nått.

Idag är det nyår och det har alltid varit sån hysteri innan med att fira nyår så det känns riktigt skönt faktiskt att bara ta det lugnt. Vi skall träffas vid 17 och äta lite för att sedan ha ett möte innan vi åker ner till göteborg och går på möte där mellan 23-01. Det ska bli spännande och det brukar tydligen vara mycket folk...

Nu väntar jag på att min pojk skall komma och busa med mej...

Jag får önska ett gott slut och gott nytt år...!!!

7 dagar kvar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0