Utkast: Livet är ...

Livet är som ett spel och jag vet inte hur jag skall spela det för det är så jävla svårt, det jag vet om spelet är att jag behöver medspelare och att vi behöver varandra för att bekämpa spelets fiende. Alltså jag behöver sätta mej ner och gå in på ljupet av mej själv och framförallt hitta mej själv igen för det har inte jag gjort på många många år. Jag behöver släppa taget om precis allt som rör mitt liv känner jag, men det är inte så enkelt som det låter, Jag tänker väldigt ofta nuförtiden att va tycker jag om DET tex, men jag tycker faan ingenting och jag har inga värderingar, det känns som jag saknar en bit av mej själv och den behöver jag hitta nu igen för att kunna bli tillfrisknad....

Idag fyller NA år, och klockan 14.00 stannar alla mina na-vänner i världen upp och ber sinnesro bönen, Det är ett extra möte i en grannkomun klocken 13.00 idag och jag funderar på om jag skall åka dit, Jag är inne i en sånn jobbig kännsla nu där jag självömkar och har en sån otrolig skam och det är livsfarligt för mej så därför behöver jag många möten, helst varje dag.

Jag har så många saker och problem som jag måste ta tag i nu nästa vecka så det står mej upp i halsen, jag mår dåligt så fort jag tänker på det, det är så viktigt att jag tar en sak i taget och det viktigaste först!! men istället så skjuter jag på det och tror att nån anna ska fixa det eller jag vet faan inte varför det har blivit så att jag betér mej på detta viset, fast att det är jätte viktiga saker som jag brde ha gjort för 2 månader sen.

Idag skall jag träffa min tjej och min underbara son, vi skall åka ut till vattnet och strosa omkring, det är ju ett sånt underbart väder nu!! Hoppas att det håller i sig även när vi är iväg på konvent, Jag längtar så efter att vi skall åka på torsdag, hoppas jag kan få aha-upplevelse där och att jag får den sköna känslan för programet....

Nu skall jag hoppa in dushen och sen skall jag hämta

Kommentarer
Postat av: Sofia

åh, gud vad kul! jag är glad att jag kan hjälpa till :)

Tack så mycket och lycka till :)

2008-08-31 @ 12:16:54
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: åh tack så mycket :) lycka till hörru :)

2008-08-31 @ 14:14:25
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: wallentinaa

härlig blogg !:)

2008-08-31 @ 18:30:38
URL: http://fws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0