Utkast: Idag va ...

Idag va jag och träffa en gammal kompis som jag inte har sett på ett par år och det va väldigt trevligt. Jag går runt mest hela dagarna och funderar och försöker finna nått glädjande med livet men jag är inne i en väldigt jobbig fas där jag inte finner nån glädje alls, jag skall träffa min pojk och flickvän imorgon och det brukar alltid höja livskvaliten något. igår va jag på mitt bästa na-möte hittils det va så bra delningar och så mycket som man kännde igen sig i.

Jag slutade ju att äta mina benzo och lyckopiller när jag va på behandling och jag känner ibland att jag måste ha tillbaka mina lugnande men frågan e om det är så smart..?. Jag skall verkligen försöka ett par veckor till för det är ju skit att börja med dom igen,

Idag var det bättre fiske lycka, vi lyckades dra upp tre stycken gäddor, men jag gav bort dom, jag har aldrig smakat gädda och jag vill inte smaka heller... Nä nu ska jag hoppa in i durshen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0