Ingen makrill......

Kom hem från vår lilla fisketur för en stund sen och vi fick inte en enda makrill, det började regna mycket oxå så vi va bara ute i ca 1 timme, Bara att hopas att vi har bättre tur imorgon, det ringde en barndoms kompis till mej förut och frågade om jag kunde hjälpa honom och fixa horse, jag blev ganska ledsen efter jag hade lagt på, fan om han är min vän så ska han väl inte ringa och fråga mej sånna saker??, när han vet vilket helvete jag har/haft med drogerna, Jag skicjade ett sms till honom efter en stund där jag förklara för honom att om han verkligen e min kompis och bryr sig om mej så behöver han inte ringa mej ang sånnt..!! det tråkiga e att jag blev och e skit sugen nu så det är fan verkligen tufft, phu.. tur att det är möte ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0