Faan va livet suger....

Uch... va tungt livet är just nu och det kommer jag få räkna med att det blir ett tag framöver. Dagarna går så jävla sakta och jag håller mej för mej själv, men men det är bara att gilla läget och kämpa vidare, jag har en underbar flickvän och en helt fantastisk liten pojk så jag har ju så mycket att kämpa för. Men jag fick höra idag att jag har folk som söker mej för gamla saker som jag har gjort när jag va aktiv och det är inget folk man vill ha efter sig..... jag mår ganska mycket sämre efter det samtalet, jag måste ordna fram pengar på nått sett som jag e skyldig. Fan alltså jag har betet mej på ett sett som inte finns för mej och det är skrämmande hur jag förvandlades och hur fort det gick utför när jag började med rökheroin. Det va mycket därför ja ville lägga av och jag vill faaan aldrig tillbaks till det livet igen NEVER!!

Den 4 september skall jag åka på mitt första konvent och det ser jag fram imot.. Man får en sån energi och kraft av att gå på möten och tänk då att träffa 1000-tal likasinnade, Va coolt!!!. På torsdag skall jag åka till en kompis och fiska, det ska bli skönt att få komma ut och göra nått och det är i en annan stad så där kan jag gå på stan utan att vara orolig,  nä nu skall jag åka ner och hälsa på min faster, det är typ mina släktingar som jag umgås med nu för tiden, men jag är tacksam för att na-programmet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0